Dior París
Estratègia
Creativitat
Producció
Social Mèdia
Continguts i campanya Dior Joieria (International)
Fer arribar la marca de joieria a un públic femení menys elitista i il·lustrar ocasions de consum al gran públic sense perdre “premiumness”.
Dior París gaudeix d’una reptuació sense fisures com a marca de referència de luxe en joieria i moda. La campanya tenia com a objectiu mostrar les ocasions de compra i la marca com una cosa més propera als consumidors espanyols. La celebrití va viatjar a París on vam visitar la joieria perquè triés una joia per cada una de les dones més importants de la seva vida. La peça editorial va encantar milions de seguidors del Paco León i els incondicionals de Dior.
Les converses amb els dissenyadors que es van rodar per transmetre l’essència de la Marca, la fotografia fixa que descobria la bellesa de les peces de joieria i les peces de travel/realitiy que es van divulgar en diferents mitjans van constituir una arquitectura de mitjans perfecta perquè els editorials que vam treballar amb els media partners més generalitses tanquessin la campanya amb un collaret d’or blanc i diamants.
Paco León va fer popular la seva germana, l’actriu Maria León, i a la seva mare Carmina (que va donar títol a una d eles primeres pel·lícules de l’artista). La importància de les dones i el fet que fossin conegudes pel públic ens va permetre crear un branded content que respirava emoció i que mostrarava que una joia pot ser la millor manera de transmetre diferents sentiments.