Zoopa crea una nova metodologia per produir solucions a vidojocs i metaversos
A Zoopa teníem ganes de provar noves tècniques, així que vam decidir posar-nos a jugar. I, jugant i jugant, vam acabar al metavers de Roblox, una plataforma de videojocs multijugador en línia on els usuaris poden crear els seus propis mons virtuals i entrar als dels seus amics. Vam decidir endinsar-nos en aquest metavers, i ja hem desenvolupat ZoopaLand, un univers metafísic que replica de manera gairebé exacta la nostra oficina a Barcelona.
El món de ZoopaLand consta de dos grans espais diferenciats: l’interior de l’oficina i l’espai exterior. Al primer, l’usuari pot recórrer les instal·lacions, seure a les cadires i els sofàs dels departaments que més li agradin, i interactuar amb alguns dels treballadors.
A l’espai exterior, en canvi, s’hi troben dos minijocs dels departaments de producció i creativitat. El primer minijoc és ideal per a aquells més cinèfils, que han aconseguit memoritzar guions sencers d’algunes de les pel·lícules i sèries més mítiques del nostre temps, mentre que el segon està fet per a aquells amb una orientació i visió espacial privilegiada, ja que consisteix en un macro-laberint en què s’amaguen 4 dígits, que serviran com a codi per poder escapar.
Cal dir que ja portem una temporada en ratxa amb això d’innovar. Després de l’èxit de l’exposició de Crims, que ja compta amb més de 100.000 visites i accessos al joc interactiu de l’exposició, vam fer néixer la imaginMetaHack amb els nostres companys d’imagin i PlayStation, endinsant-nos al món interactiu de Dreams de PlayStation. Però amb ZoopaLand hem anat més enllà. Hem fusionat tecnologia, metavers i diversió, en un petit univers que ens representa com a agència.
I, després de tot això, només ens queda dir: ja tenim ganes de tornar-ho a fer.